Klachtenregeling

Bij Hommerson Zorg streven we naar een optimale zorgervaring voor al onze cliënten. We begrijpen echter dat er momenten kunnen zijn waarop zorgen of ontevredenheid ontstaan. Daarom hebben we een klachtenregeling ontwikkeld om ervoor te zorgen dat eventuele klachten snel en adequaat worden aangepakt.

Hoe werkt het?
Als u ergens ontevreden over bent of een klacht heeft over onze dienstverlening, moedigen we u aan om dit zo snel mogelijk met ons te bespreken.

• Uw klacht wordt serieus genomen en vertrouwelijk behandeld.
• We streven ernaar om uw klacht binnen een redelijke termijn op te lossen.
• We gebruiken klachten als leermomenten om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Hoe kan u een klacht melden:
1. Praat erover met uw hulp
Een goed gesprek lost vaak al veel op. Mocht dit geen oplossing bieden dan kun altijd terecht bij uw zorgcoördinator/planner

2. Ga in gesprek met de planner/zorgcoördinator
Meld uw klacht telefonische of meld uw klacht via de online contactpagina

3. Meld u klacht bij de interne klachtenfunctionaris
Komt u er niet uit met de thuishulp en de zorgcoördinator? Meld uw klacht dan bij de interne klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@hommersonzorg.nl.

Lees hier onze Klachtenjaarverslag 2023.